Wij kunnen allemaal verkopen, dat is onze taak immers. De klant gaat hier altijd tevreden met de juiste producten uit de winkel en komt nooit terug met een vraag of klacht. Er komen hier alleen kopende klanten en geen kijkers. Geen klant verlaat het pand om op internet te gaan bestellen. Nee, wij hebben alleen maar winkelfans.
Klinkt als een utopie?
Wat kunt u doen om klantgericht te verkopen? Waarom werkt overtuigen niet? Hoe kun je de klant de waarde van uw oplossing laten zien? Draagt uw kennis bij aan klantgericht verkopen? Is een cursus of producttraining voldoende om klantgericht te verkopen?
Vanzelfsprekend spelen uw medewerkers en verkopers een onmisbare rol in dit proces. Uw medewerkers hebben kennis van product en dienst, maar kennis is pas macht als je weet hoe je het dient toe te passen. Dat betekent dat kennis van communicatie en verkoop een even groot belang heeft! De training klantgericht verkopen is hier de ontbrekende schakel.
We combineren klant, communicatie en helpen met kopen op een praktische manier om ook uw niveau te verhogen. Deze training klantgericht verkopen is uitermate geschikt voor de detailhandel / retail branche. Denk hierbij aan onder andere tuincentra, dierenwinkels en bouwmarkten.